Sundhed på glas.

Jeg er sulten, det er jeg for så vidt altid, især på den her tid af dagen. Mine tanker flyver og lander på den ene lækre opskrift efter den anden. Lige nu tænker jeg mest af alt på den lækre juice, jeg lavede i går. Jeg kalder den for Funky Juice, for funky det var den virkelig. Mest af alt ligner den min barndoms yndlingsis, Zapp, tror jeg, den hed. Godt smagte den, altså juicen, og det tiltrods for et stort indhold af rødbede og grønkål, ville nogen nok sige.

Du skal bruge en god juicemaskine, en køkkenhave fyldt med lækre grønsager (brugsens økologiske grønsager duer også). Find to store (meget store) gulerødder, en rødbede, så meget grønkål, du tør, en appelsin, to æbler og en lille pære. Det lyder af meget, men du får også næsten en liter juice, og det smager så godt, virkelig!

Køre det hele i juiceren og wupti – flydende sundhed. Men pas på, du risikerer at få det godt og få ekstra energi af at drikken det. Det bør indtages med varsomhed og i rigelige mængder.

Igang med juicemaskinen og prøv dig frem, det er skægt, lækkert og fremfor alt sundt.

IMG_7775.JPG

IMG_7773.JPG

IMG_7774.JPG

One thought on “Sundhed på glas.

Skriv et svar

