Natteroderi…

Jeg tror, at alle forældre kender det. Lyden af små fødder der tripper henover gulvet, en dyne der trækkes efter sig, det lille menneske med bamsen under arm, der kravler op i dobbeltsengen for at putte sig i smørhullet. Det er så hyggeligt, i teorien i hvert fald.

Men når det lille menneske er Dicte, så kan det være direkte angstfremkaldende, for moderen i hvert fald. Per, ja han får lov at putte med barnet, hvilket betyder at benene bevæger sig over til mig. Forrige sommer gik det ud over mit øje, som fik en rids og stadig gør ondt til tider. I forgårs gik det ud over min lillefinger, som blev sparket af led.

Barnet bliver om ikke andet en habil fodboldspiller og jeg må holde igen med mine sysler lidt tid. Nu overvejer jeg at få en madras på gulvet til barnet, så jeg kan sove trygt igen 🙂

IMG_7391.JPG

Skriv et svar

