67 dage

Ja 67 dage, så lang tid er der gået, siden jeg sidste gang stak næsen op over overfladen. Men her er den, min næse og dermed mig, og jeg har det godt. Sikke en sommer det har været, vejret har været vidunderligt, vi har haft gæster næsten hver eneste dag, og maden? Maden har været så god, at bukserne nu strammer en smule og bluserne sidder ikke helt så godt længere, men hvad gør det, når man med et smil på læben tænker tilbage på en af de bedste somre, vi har haft.

Nu er sensommeren her med brombær, svampe og æbler. Så kiloene bliver nok på, for der er så meget lækker mad, jeg skal prøve at lave. Vi skal i skoven og samle, vi skal ud i regnen og byde efteråret velkommen. Og mon ikke der kommer en opskrift eller to. Jeg kan i hvert fald love en opskrift på langtidsstegt lammebov indenfor kort tid.

IMG_7224-0.JPG

3 thoughts on “67 dage

    1. Det er jeg glad for at høre. Jeg har netop afprøvet en ny metode, som er endnu bedre og god til lammebov. Den kommer snart herpå bloggen 🙂

Skriv et svar

