Ikke alt kan være perfekt.

Det er faktisk både svært at forstå og erkende, især nu med alle de forskellige medier, hvor det ene perfekt billede erstatter det andet. Og ja jeg skal være den første til at indrømme, at jeg bruger de omtalte medier flittigt, og når sandheden skal frem, så ville jeg da også gerne, at de ting jeg laver er perfekte. Det er de så langt fra, det skal jeg også gerne være den første til at indrømme. Men det er jo en del af det at lave hjemmelavede ting, så er der pludselig en fejl i mønsteret i den hjemmestrikkede sweater, lammeskindet er ikke helt så blødt som ønsket (og godt det samme, nu passer det perfekt i min gyngestol, og det bliver blødt med tiden), brødet brænder på, nogen gange smager maden ikke som planlagt og andre gange, så bliver kagen ikke så flot som håbet. Ja skidt med det, det er sundt for mig og ikke mindst barnet, som lærer, at så længe man prøver, så er det godt. Og i virkeligheden er det slet ikke barnet, der skal lære det, det er nok nærmere mig. Vi gør vores bedste.

20140324-172506.jpg

20140324-172520.jpg

20140324-172529.jpg

Skriv et svar

