Dream come true

Jeg er så heldig at have et rigtig spænde job. Det er til tider meget udfordrende og krævende. Der er en del rejsedage, og oftest går turen til London. Jeg er netop vendt hjem fra tre dag i det dejlige England.
Denne gang havde jeg aftnerne for mig selv, og ligeså hyggeligt det er at tage ud af spise med kolleger ligeså rart kan det også være at have aftenen helt for sig selv. Det giver mulighed for at nyde et glas vin over en god bog i pubben.

20140111-104423.jpg

Som den foodie, jeg er, så ser jeg rigtig mange madprogrammer og læser naturligvis mange kogebøger. Et af de programmer jeg godt kan lide at se hedder Jimmys farm. Og jeg har mange af Jamie Olivers bøger. Så da chancen bød sig, og jeg havde mulighed for at besøge en af Jamies restauranter, ja så kunne jeg bare ikke sige nej. Og hvor heldigt var det, at jeg så også kunne vælge en ret lavet med kød fra grisene på netop Jimmys farm.

20140111-104936.jpg

Det bestilte jeg selvfølgelig, og straks meldte frygten sig for at blive skuffet, det er jeg blevet før, når jeg enten har mødt et “forbillede” eller smagt deres mad.

20140111-110813.jpg

Jeg blev IKKE skuffet. Maden var enkel og fuld af smag. Præcis som jeg kan lide det. Det var den bedste portion pasta, jeg har fået. Svinekødet var lækkert, og jeg håber, at vi kan lave ligeså lækkert kød, når vi får gris på farmen i løbet af foråret.

Jeg vil bestemt anbefale et besøg på restauranten. Det er god og smagfuld mad til en ganske rimelig pris.

Jeg havde i hvert fald en dejlig aften med god mad, et godt glas vin og en god bog.

20140111-111401.jpg

4 thoughts on “Dream come true

  1. Det lyder som en rigtig dejlig aften. Som du nok har gættet, elsker jeg også at se madprogrammer 😉 Jeg gemte for længe siden en Jamie Oliver opskrift, som jeg faktisk aldrig har fået lavet. Det kan da være, at jeg skulle prøve at finde den.
    Fortsat god weekend 🙂
    Hilsner fra Mie

    1. Der er ikke noget bedre end madprogrammer. Ja prøv endelig en af hans opskrifter, de er ret gode. Jeg har næsten alle hans kogebøger. Jeg har en smule kogebogs fetish 😳😝

Skriv et svar

