Udmattet…

Det er hårdt at arbejde, ja jo det er det måske, men det er også rigtig rigtig sjovt. Det er det i hvert fald, når man har det rigtige arbejde, og det har jeg heldigvis. Jeg har arbejdet mange timer i dag, og endda nogle af dem midt om natten. Og jeg er træt, endda så træt, at jeg ikke helt er klar over om jeg kan klare turen op af trappen til soveværelset. Molly har vist forøvrigt allerede taget min plads i dobbeltsengen, hvor hun ligger i ske med Dicte. Jeg ved ikke helt, hvor der skal blive plads til Per og jeg, men skidt når barnet er glad, så er alt jo godt. Og jeg er så træt, at jeg kunne sove på gulvet om det skulle være.

Lad os håbe, at dagen i morgen bliver ligeså spændende og inspirerede.

Godnat folks.

20131216-210417.jpg

Skriv et svar

