En storm i et glas vand…

Ja det kunne man bestemt ikke kalde den rasende gale Bodil, som i går for i ruskede Danmark godt og grundigt igennem. Vi slap ikke lige så let denne gang, som vi gjorde i oktober. Jeg var endda så dumdristig i oktober og brokke mig over, at vi nærmest ingen storm havde haft, Bodil blev dermed min nemisis. Og ja kære Bodil, jeg har lært lektien, jeg skal aldrig igen ytre mig i den retning igen.

Jeg skal nok berette lidt mere om Bodils besøg på Bøgegaarden i et senere indlæg. Her er et par billeder af hendes efterladenskaber.

BilledeBilledeBillede

Skriv et svar

