Julegaver må vel gerne være hjemmelavede

Ja tiden nærmer sig jo hastigt, og jeg glæder mig allerede. Jeg kan godt lide at handle julegaver, og jeg nyder at gå og planlægge, hvad folk skal have hver især. Men i år tror jeg, at nogle af julegaverne kan risikere at blive hjemmelavede. Jeg er ikke helt afklaret endnu, men jeg kan godt lide ideen om at give noget, som man selv har lavet og lagt en masse tid, tanker og arbejde i. Nu må vi se, hvad jeg ender med at gøre. Tiden er trods alt knap, der er jo under 2 måneder til jul. Dermed er det også helt sikkert, at det bestemt ikke bliver alle gaver, der bliver hjemmelavet. Her er der nok flere, som vil ånde lettet op, deriblandt min egen kære mand. Så bare rolig, det hele er endnu ikke gået op i hat og briller eller strikkepinde og garn. Men jeg har netop afsluttet et strikkeprojekt, og skal i gang med de næste meget snart, og så kan det jo ligeså godt blive julegaver.

 

1379815_10153420501935093_1181226469_n

Skriv et svar

