Man vaccinerer da selv sine dyr…

Med alle de dyr, vi efterhånden har fået os her på gården, så er dyrlægeregningerne ikke helt billige. I sådanne situation er gode råd dyre, heldigvis har jeg verdens bedste fårehyrde at spørge til råds. Og hun har sørget for, at jeg er kommet på kursus i selv at medicinere mine dyr. Det vil sige, at jeg nu selv kan vaccinere og behandle dem. Det siger sig selv, at vi så sparer penge, men jeg lærer jo også rigtig meget om pleje af dyr. Det er meget vigtigt for os begge, at dyrene herude har det godt.

20130930-200448.jpg

20130930-200517.jpg

Skriv et svar

