Savner Frankrig, ferie og putterier med Dicte

På falderebet af ferien sidder jeg og tænker tilbage på en ferie, der har indeholdt lidt af hvert. Den har været udover det sædvanlige. Den har budt på glæde og tårer, men alt i alt har det bare været dejligt at være sammen med de to mennesker, som jeg elsker højest. En sommer krydret med besøg hos og af mennesker, som jeg elsker meget højt allesammen, og hvad mere kan man egentlig ønske sig? Ja nogle ting går ikke som man kunne have håbet og ønsket, men når man ser på det hele ovenfra, så er vi i den grad priviligerede. Jeg har nu i tre uger sovet sammen med Dicte, og jeg har nydt hvert et sekund. Sammen har vi alle tre besøgt Normandiet, som er helt vidunderlig. Vi har lavet mad på bål, vi har svømmet i poolen i Vejle, vi har været på marked, i Zoo, til fødselsdage, barnedåb og grillaftener. Og vejret, ja hvad kan man sige andet end, det har været fuldstændigt fantastisk. Derfor sidder jeg også nu med en tomhed indeni, fordi ferien nu er slut. Det er altid trist, når ferien er slut, særligt i år slutter ferien trist, men heldigvis venter flere sommerdage, og vi ser frem til en tur til Staden for at fejre diamantbryllup. Sommeren er ikke slut selvom ferien er det, så på med arbejdstøjet. Og så kryds lige fingre for, at vi kan komme op så tidligt i morgen.

Thorsager_0266

Thorsager_0311

Thorsager_0326

Thorsager_0346

Thorsager_0384

Thorsager_0427

Thorsager_0454

Thorsager_0467

Skriv et svar

