Ser ikke rødt men gult

I sidste uge havde jeg besøg af en god veninde, hun så hurtigt, at vi havde gule blomster over det hele. De er giftige for heste, fortalte hun. Jeg gik lidt i panik, det skal jeg da gerne indrømme. Efter lidt efterforskning fandt jeg frem til, at fårene kan til en smule, men ikke for meget. Vi har derfor brugt de sidste to dage på at rydde fårenes nye fold. Hertil aften er den sidste rykket op med rod. Min ryk værker, og jeg har op til flere vabler på hver finger. Gyseligt arbejde, men nu er den giftige plante væk.

Alle gule blomster er væk, og fårene bliver lukket på folden lige om lidt. Jeg glæder mig.

20130723-211228.jpg

Så kom fårene på den nye mark, og de er lykkelige. Det er helt klart al arbejdet værd! Bemærk ikke flere gule blomster 🙂

20130723-213935.jpg

Skriv et svar

