En velfortjent tur til Hald sø

Jeg sidder i skrivende stund på terrassen og koger, og jeg sidder endda i skyggen. Sommeren er kommet for alvor, og jeg elsker det! Køkkenhaven er fikset og fremstår nu uden ukrudt og med fine lige rækker, hvor riven har efterladt sig er fint og sirligt mønster. Det pynter, imens jeg har luet køkkenhaven, har Per været på en mission. “Mission Brandbærer” går ud på at rykke samtlige af planten op på vores grund, han er en sej gut, der er ca en million vil jeg skyde på. Men den er giftig for heste såvel som får, så væk skal den. Jeg har givet en hånd med i en time og er fyldt med vabler allerede. Derfor har jeg besluttet, at vi trænger til en tur til søen. Så kan Per, Molly og Dicte får sig en forfriskende dukkert. Jeg har pakket picnickurven med resterne fra Mettes 60 års fødselsdag igår. Mmm det bliver dejligt med et lille afbræk, inden vi igen skal rykke planter op i aften. Jeg bliver glad, når jeg har sagt farvel til den sidst Brandbærer, den er i den grad en ubuden gæst.

20130722-194540.jpg

Skriv et svar

