Bondekonen er kommet til storbyen

Jeg elsker at rejse, det gør jeg virkelig. Det siger sig selv, at det er sjovest sammen med Dicte og Per. Selve rejsen er ret kedelig og ofte lider jeg meget af rejsefeber, men så snart jeg er nået frem til destinationen, så nyder jeg det meget. Efter jeg har fået Dicte, er det blevet lidt sværere, og det at rejse betyder altid et kæmpe savn for mig. Det starter fra det øjeblik, jeg går ud af døren og stopper først, når jeg igen har Dicte i mine arme. Når det så er sagt, så nyder jeg at komme nye steder og opleve andre kulturer. Denne gang er turen gået til London, det er ren arbejde, men det er okay. Jeg nyder at være i England, englændere har den bedste humor, og vi har det rigtig sjovt sammen. Jeg føler mig dog sjældent tilpas i store byer, og jeg skal ikke være der særlig længe, før jeg savner åbne marker, skove, dyr og træer. Der er ingen tvivl om, at jeg er og bliver bondekone, men derfor kan man jo godt nyde et afbræk i fodring af dyr, pasning af have og al det hårde arbejde, der hører med til livet på landet. Jeg sender derfor Per varme tanker, nu hvor han ene mand skal styre hele gården, besætningen og ikke mindst hende mindstemennesket. Lur mig om ikke også han nyder det lidt.

20130522-113344.jpg

Skriv et svar

