Babyer babyer babyer

Når man har min alder (32), ja så er man praktisk talt omringet af babyer og gravide. Og rolig nu jeg er ikke gravid, men jeg har veninder og familie, der er. Det er rigtig dejligt med alle de nye liv. Jeg forundres gang på gang over, hvad kvindekroppen er i stand til, selv sådan et udueligt eksemplar som min kan finde af det, dog med en del hjælp. Hvordan er det dog muligt, at man kan skabe en baby, et lille liv og så endda helt uden at skulle tænke over det eller koncentrere sig. Kroppen kører ligesom på autopilot, det er fantastisk. Nå men tilbage til alle de gravide, det er så dejligt, for jeg elsker at strikke til de små. Her er nyeste barselsgave.

20130506-180734.jpg

Skriv et svar

