Mental klargøring

I weekend skal vi passe min søsters børn. Ja det lyder jo som en dansk familie komedie, og tja hvem ved, måske bliver det også det. Det bliver i hvert fald skægt, selvom jeg ikke ved, om jeg kan huske, hvordan man passer sådan en lille en på 9 måneder. Det skal nu nok gå, de er så søde begge to, og jeg har planlagt en masse sjove ting, som pigerne og jeg kan lave sammen. Ridetur på hestene, fodre fårene, klappe kyllinger, bage kage, lege modelervoks, lave perler, tegne og hvad vi nu ellers kan finde på. Emil kommer med på armen, når han ellers ikke sover eller skal spise. Og apropros det med at spise, så har jeg sat en stor omgang rugbrød over, så skulle jeg være klar til at være “mor” til tre i lidt mere end et døgn, og lur mig om ikke jeg bliver træt alligevel.

20130502-215144.jpg

Skriv et svar

