Sleep easy

Foråret er her endelig, og hvad har det bragt med sig? For mit og Dictes vedkommende feber, hoste og forkølelse. Og hvad gør man så? Jeg har for travlt på arbejde til at ligge syg, og så er gode råd dyre, eller måske er det nærmere dyre råd, der er gode. Hvorom alting er, så er jeg ved at drukne af selvmedlidenhed (jeg er meget pylret, når jeg er syg). Det er altid mig, der bliver ramt af den farlige og dødelige mandeinfluenza, mens Per kan være syg uden at kny det mindste. Og når nu han ikke klynker og klager, når han er syg, så er det godt, at jeg kan klare det for os begge.

Nå tilbage til det med de gode råd, jeg SKAL og VIL på arbejde imorgen, og hvem ved måske er det the, der er vejen frem. Per mener, at der skal rigelige mængder af rom i, jeg holder mig til den ædru version. Jeg har fået en lækker økologisk the fra England. Sleep easy hedder den og i guder hvor jeg håber, at den lever op til sit navn.

20130429-210104.jpg

One thought on “Sleep easy

Skriv et svar

