Sofasøndag

Efter en lang weekend i hundetræningens tegn er jeg fuldstændig ødelagt, kroppen værker og halsen er som sandpapir. Jeg er træt, og sofaen sidder klistret fast på ryggen af mig. Dicte og jeg har slået os ned til en dag med ramasjang, dyner, puder, bamser og heste i alverdens afskygninger. Og mens Dicte ser på Mickey Mouse så funderer jeg over weekendens træningsoplevelser både det gode og de dårlige. Om lidt skal jeg igang med at planlægge madplanen til næste uge, og nååå ja så skal jeg jo også lige have tømt bilen og pakket ud, hvis bare sofaen ville give slip. Jeg tror, at jeg vil læse i gaven fra manden min først.

20130428-100236.jpg

2 thoughts on “Sofasøndag

  1. Den bog har jeg. Der er et par gode opskrifter i, men jeg synes godt nok det krævede sin kvinde at abstrahere fra den alt for selvfede og småirriterende forfatter 😉

Skriv et svar

