Bøgegaardens nyeste beboer

Om kun midlertidigt. Den næste måned passer jeg mine forældres fox terrier Sally. Det er hyggeligt med to hunde, også selvom det kræver lidt ekstra tid for mit vedkommende. Jeg kan jo ikke have en hund boende, uden den skal trænes. Molly lider ingen nød, hvis nogen skulle blive bekymret. Hun har været med på løbetur, gået spor, trænet felt og runder. Så hun kan ikke mere. Og Sally? Tja hun har også prøver at gå spor, felt og så har hun lært at dække. Men det kan godt være hårdt at flytte på landet, selvom jeg tror, at hun nyder det lidt.

20130417-212452.jpg

3 thoughts on “Bøgegaardens nyeste beboer

  1. Hold nu op…hun er jo helt slidt ned 😉
    1 mdr. ? Det var godt nok længe, at passe hund. Hvis du fortsætter sådan, kan de nok ikke genkende hende igen, når de henter hende!

  2. Neeeeiiiij, en ægte Foxer! Dem havde mine forældre opdræt af i min barndom, så jeg bliver da helt nostalgisk bare ved synet af den yndige Sally ❤

Skriv et svar

