Øvelse gør mester

Jeg har aldrig været speciel god til at bage kager. Brød i diverse former og typer, det elsker jeg, men kagebagning det har bare ikke rigtig sagt mig noget. Jeg har bestemt ikke noget problem med at spise kage, sådan skal det ikke forstås. Men jeg ville rigtig gerne kunne bage flotte store kager. Og man skal jo begynde et sted. Det sted blev læmmekager til kollegerne. Og de skulle ligne lam selvfølgelig. Desværre havde jeg ikke held med at finde øjne til dem, så helt vellykkede er det ikke, men søde ikke desto mindre.

20130415-224133.jpg

2 thoughts on “Øvelse gør mester

  1. Tja…hvad skal man sige, Camilla ?? 😉
    De er måske ikke helt så perfekte, som dem på billedet…men jeg er sikker på de smager MINDST lige så godt!!

    1. Ha ha, de er langt fra lige så perfekte, men de smagte godt. Så må jeg bare øve mig lidt på finishen, men for en kagebage-begynder er det nu okay 😉

Skriv et svar

