Aura og Asta

Jeg er helt forelsket. Gud hvor er sådan nogle lam søde! Asta og Aura hedder de, og jeg tror, at de bliver nogle krudtugler uden lige. De er ret små, men sådan som de spiser, er jeg ikke i tvivl om, at de nok skal komme efter det på et tidspunkt. Nyeste projekt i stalden er indretningen af læmmeboks til de næste to, så de kan få fred og ro, når det bliver deres to. Det er spændende om, der gemmer sig to eller tre i Sifs mave, som er MEGET stor. I morgen er dagen, de er sat til at nedkomme, meeen jeg tror, at det varer lidt endnu. Man kan dog aldrig vide med de får, og jeg tror, at med Sif og Frigg, så er lammene der bare lige pludselig.

Jeg slutter lige af med at bare billeder af Aura og Asta, de to vidundere, og selvfølgelig deres mor Røskva, som gør et rigtig godt stykke arbejde.

Får003

Får004 Får009 Får008 Får007

5 thoughts on “Aura og Asta

      1. Prøv at gå ind og søge på ‘Heldig’ – så kan du se vores lille klappekalv fra sidste år. Hun er stadig klappekalv, selvom hun snart fylder et år – og hun vil stadig sutte på fingre, hvis hun kan slippe af sted med det 🙂

Skriv et svar

