Det er så yndigt at følges ad…

I dag skal jeg til bryllup med en gammel veninde. Det i sig selv er jo fantastisk, når man så kigger ud af vinduet bliver det endnu bedre. Jeg kunne ikke være gladere, det er nemlig mig, der skal tage deres bryllupsbilleder. Som fotograf kunne jeg ikke ønske mig et bedre vejr, det bliver så utroligt smukt med sneen, solen og den smukke smukke kjole. Tasken er pakket med al udstyret, og alt er klart, jeg glæder mig og har også lidt sommerfugle i maven, det er faktisk et ret stort ansvar.

20130323-075446.jpg

Skriv et svar

