En heldig lille pige

I dag fylder Dicte tre år, og vi har købt rigtig meget Sylvanian famile til hende. Jeg har fundet det brugt, og det er bare så fint. Efter råd fra Kristine, har jeg valgt ikke at pakke det hele ind, men har i stedet fyldt sofabordet helt op med det. Gud hvor er der mange ting. Det er så fint, jeg glæder mig til hun ser det. Nå det var være nok med overspringshandlinger, der skal jo gøres rent, eller skulle jeg måske hellere tage ud og handle.

20130322-092527.jpg

20130322-092540.jpg

20130322-092623.jpg

20130322-092641.jpg

20130322-092759.jpg

20130322-092820.jpg

3 thoughts on “En heldig lille pige

  1. Dicte er bare en heldig unge med et par fabelagtigt skønne forældre! Håber, I alle får en dejlig dag ❤

    1. Hun er lidt heldig. Når hun kommer hjem skal hun pynte kagemand, og ud og nusse Milo og askepot. Og i eftermiddag står den på kælketure og varmkakao, og så pasta til aften. Altsammen bestilt af pigebarnet selv 🙂

  2. Hvor ser det bare super fint ud 🙂 hun er da noget forkælet det lille pigebarn 🙂 (kender også et andet, hihi 🙂 )

Skriv et svar

