Vaskeægte stjerner

Jeg er så heldig, at jeg har en masse rigtig gode veninder. Aftenen i går brugte jeg sammen med en af de bedste  af slagsen. Hvad bedre end at bruge en aften med Anita og hendes datter Kristine og ikke mindst den dejlige pony Gabby. Når jeg ser Anita og Kristine, så forestiller jeg mig ofte, at det er Dicte og jeg om nogle år. I går skulle jeg for første gang se Kristine springe på sin nye pony, og sikke et syn! De har begge et helt særligt talent. Jeg må dog indrømme, at jeg er en anelse betænkelig ved, at Dicte muligvis vælger samme sport som Kristine, og at tempoet med stor sandsynlighed bliver ligeså hurtigt. Ridning er jo ikke helt ufarligt, men det er alligevel noget særligt, at se en pige på Kristines alder styre sin pony fint rundt på banen til de, i mine øjne, ret høje spring. Der er ingen tvivl om, at de to nok skal nå langt med deres springning, og jeg glæder mig til at følge dem til forskellige stævner i årets løb. Det bliver selvfølgelig med kameraet i lommen, det er nu en gang min hobby og så er det jo rart at have et fint motiv, der oven i købet er glade for at stille op som model igen og igen.

For øvrigt var Anita ikke den eneste veninde, jeg fik besøgt i går. Efter et par timer i en kold ridehal, trængte jeg til noget varme, og hvilken bedre måde at få den på end med en varm kop kakao på For Enden Af Gade med en rigtig god veninde. Sikke en skøn aften.

Kristine_og_Gabby023

3 thoughts on “Vaskeægte stjerner

  1. Åh, sikke nogle pæne ord om min datter og mig, jeg bliver helt rørt 🙂 og forstår også rigtig godt dine tanker omkring Dicte og dig selv, lige sådan havde jeg det for ca. 9 år siden… det er en drøm og en fantastisk gave, at dele sin passion og lidenskab sammen med sit elskede barn ❤ alle tingene går op i en højere enhed. Jeg glemmer aldrig den første tur Kristine og jeg havde sammen i skoven på hesteryg….hun var kun 5 år gammel og jeg havde ikke turdet at drømme om, at vi kunne gøre det så tidligt. Det var en helt fantastisk oplevelse pg jeg sad der med følelse af stor ærefrygt… Du har så meget at glæde dig til søde Camilla og STORT tillykke med din dejlige datter i morgen og TUSIND TAK for de flotte billeder, du må meget gerne komme igen. Tusind tak for de super lækre æg, de smager himmelsk!

  2. Du er velkommen til at få flere æg, når I har spist dem, du har fået 🙂 Jeg kan kun forestille mig, hvor dejligt det måtte være med den skovtur, jeg glæder mig så meget! Og jeg håber, at Dicte og jeg kan få nogle ligeså hyggelige stunder, og mon ikke også vi får det på den ene eller den anden måde 🙂

  3. Det vil jeg/vi meget gerne 🙂 Kan godt forstå, at du glæder dig 🙂 og I får helt sikkert mange dejlige stunde på jeres skønne gård med alle de dejlige dyr 🙂

Skriv et svar

